Vyvoněné čerpací stanice speciálním aroma svádějí zákazníky, hudba nutí nakupovat

Ještě nedávno zkoušely supermarkety ovlivňovat své zákazníky k nakupování podmanivou hudbou, nyní to zkoušejí některé benzínky a přidávají aromatické vůně kávy, ibišku nebo citrusů. 

0

Doplňkový prodej na čerpacích stanicích tvoří nezanedbatelné procento tržeb, i proto jsme se museli rozloučit s placením u stojanů a dnes za vás načepuje benzín nebo naftu do nádrže jedině brigádník. 

 
Majitelé benzínek si dobře uvědomují, že zákazníci se vracejí jen na místa, kde se cítí příjemně a čerpací stanice nejsou vyjímkou, už dávno se netankuje jen tam, kde je nejlevněji. Nedávno jsme dokonce psali o slovenském pokusu Slovnaftu vytvořit zázemí pro setkávání, pracovní jednání i koupel psa

Mimo nabídky jídel nebo občerstvení, kvalitních kávovarů rozhodují však až u třetiny zákazníků i další faktory jako čistota, útulnost a vůně. MOL nyní testuje program Fresh Corner, na vybraných

čerpacích stanicích, které procházejí rekonstrukcí v rámci sjednocování značek Slovnaft a PapOil, se můžete setkat s aroma kávy doplňující vůni čerstvě rozpečeného pečiva, na toaletách voní dámám ibišek a pánům citrusy. 

 

Na starý trik s ovlivňováním nálady hudbou si vzpomněla i Benzina, která od listopadu testuje na pěti benzínkách podkresovou hudbu i vůně na zlepšení nálady a pokud se osvědčí, rozšíří je na celou síť. 

Upravit
comments powered by Disqus